files/Ragde_Charge-skiing-ski-trimtex_1.jpg
files/Ragde_Charge-skiing-ski-trimtex_1.jpg

Teamshop FAQ

Hvordan logge seg på en teamshop

Guide: Hvordan lage bruker og logge inn

1. Opprett ny bruker eller logg inn på eksisterende bruker.
NB: Du må opprette ny bruker selv om du hadde brukerprofil i den gamle teamshop-løsningen vår.

2. Etter du har logget inn, legg til teamshop koden som medfølger e-posten fra din kontaktperson i ruten "Angi teamkode" og trykk "+Legg til"

3. Velg så den teamshoppen du ønsker å bestille fra ved å klikke på bilde eller teksten til teamshoppen.
Alle teamshops er markert med enten "Aktiv" i grønt eller "Stengt" i grått. Aktive teamshops vil informere om datoen teamshoppen stenger. Du har kun mulighet til å bestille klær fra aktive teamshops.

4. Du er nå inne i teamshoppen og er klar til å bestille.

Fortsatt litt usikker på hvordan du lager bruker eller legger til teamshop?

> Klikk her for å lese vår utvidede guide: Hvordan logge seg inn og legger til teamshops

Hjelp & Informasjon

Levering og retur av custom varer

Med spesialtilvirkede varer mener vi produkter i eget unikt spesialdesign som produseres på bestilling fra lag, foreninger eller bedrifter.

For spesialtilvirkede varer er normal leveringstid 5-7 uker etter godkjent ordrebekreftelse.

Retur
Spesialtilvirkede varer (produkter i eget unikt spesialdesign som produseres på bestilling til din klubb, bedrift eller team) har ikke returrett. Disse produktene er laget kun for deg og da er det dessverre ikke bytte- eller returrett. Er du i tvil ta kontakt med oss. Vi gjør oppmerksom på at kjøp av spesialtilvirkede varer via TeamShop eller direkte av våre selgere ikke har angrerett jf. unntaket i Angrerettloven §22, e): Angrerettloven §22 Unntak fra angreretten: Angreretten gjelder ikke avtaler om: e) levering av varer som er fremstilt etter forbrukerens spesifikasjoner, eller som har fått et tydelig personlig preg.

Betalingsbetingelser

Dersom din klubb, bedrift eller team tilbys nettbutikk har du flere betalingsalternativer i vår «check out» og du kan gjennomføre betalingen når du fullfører din ordre.  

Vi gjør oppmerksom på at kjøp av spesialtilvirkede varer i eget spesialdesign ikke har angrerett jf. unntaket i Angrerettloven §22, e). Trimtex oppfordrer derfor til å sjekke størrelsesguiden godt og/eller bruke vår digitale «størrelses guide» hvor du kan legge inn informasjon om deg selv og få anbefalt riktig størrelse basert på dine oppgitte kroppsmål. 

‌Ved kredittkjøp kan Trimtex foreta en nødvendig kredittgodkjenning. For bestillinger hvor det ikke gis kredittgodkjenning, gjelder forskuddsbetaling. Ved kredittkjøp er betalingsbetingelsen netto pr. 14 dager mot faktura, dersom andre betingelser ikke er avtalt. 

Ved forsinket betaling kan Trimtex holde tilbake lareleveranser som skal finne sted, inntil alle uoppgjorte poster er betalt. Etter forfall beregnes forsinkelsesrente på 2% pr. mnd. Alle inndrivingskostnader belastes kunde.

Betalingen min feilet, hva gjør jeg nå?
Hvis betalingen din feiler sjekk følgene:

  • Har du skrevet inn riktig kort-nummer, utløpsdato og CVC-kode?
  • Har du oversteget kredittkort grensen din?
  • Har du dekning på kortet ditt?

Hvis du fortsatt opplever problemer, vennligst ta kontakt med banken din.

Hvis du mener dette er et nettside-problem, ta kontakt med oss ved hjelp av kontaktskjemaet du finner lengre ned på denne siden.

Garanti

Det er 2 års garanti på alle våre produkter. Garantien gjelder ikke på avvik som skyldes normal slitasje, eller bruksfeil. En reklamasjon vil si at det er en feil eller mangel ved varen. Dersom du oppdager feil og mangler i forsendelsen eller andre avvik på produktet ønsker vi at du gi oss beskjed om det så raskt som mulig og innen rimelig tid. Dvs. senest innen tre måneder etter at du har mottatt varen. Du kan reklamere senest to år etter at du fikk varen.

Dersom du ønsker å reklamere på en vare ber vi deg ta kontakt med oss på reklamasjon@trimtex.no Vi ber om at reklamasjons-produkter vaskes før de eventuelt sendes i retur til oss. Avhengig av henvendelsen, vil vi vurdere om reklamasjon vil innvilges og om vi kan reparere produktet eller om vi sender deg nytt.

Kundesenteret er åpent alle hverdager fra 08.00 til 16.00

Alle henvendelser besvares så raskt som mulig.

Vi har kundekonsulenter som snakker norsk, engelsk, svensk og dansk. Henvendelser mottatt i løpet av helgen vil bli besvart påfølgende mandag.

Kontakt oss direkte

Telefon: +47 37 26 91 00

(Åpent: 10.00-14.00)

‌Epost: support@trimtex.no